Re: Firewire zniknął z połączeń sieciowych ...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 23:54:03 MET DST

"hefal" <hefalumpikWYTNIJ@TOgazeta.pl> wrote in message
news:eumjak$otf$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
>
> * Instalatur z płyty informuje mnie, że wersja zainstalowana jest
> nowsza
> i że nie może kontynuować pracy - a to podczas próby zainstalowania
> konsoli odzyskiwania... Chyba łatwiej mię będzie po prostu
> zreinstalować
> system :-)

Czekaj - nie instaluj tej Konsoli na dysku, tylko uruchom ją z płytki
instalacyjnej XP. To wystarczy do podmiany tych plików. Zresztą nawet
jak ją zainstalujesz - można - i wyświetli taki komunikat, to i tak
pozwoli Ci przejść na C:\, a o to przecież tylko chodzi. Potem sobie
poradzisz. Możesz też użyć płytki od innego systemu W2k/XP/W2k3/Visty.
Poza tym są też takie cuda jak Ultimate Boot CD for Windows
http://www.ubcd4win.com/ :-).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/