Re: Połączenia sieciowe - uruchom jako - Moje miejsca sieciowe

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 16:02:27 MET

In news:ah80loubl5c5.dlg@fqdn.goomisha.pl , *goomish* wrote:
> Sprawdzone, dokładnie tak należy zrobić, żeby zadziałało. Tyle, że ta
> opcja powinna być zaznaczona w ustawieniach konta administracyjnego na
> które będzie potem wykonywane runas.

Starałem się odtworzyć te sytuacje ('..w osobnych procesach') w różnych
kombinacjach, u usera, administratora, w każdym przypadku działa poprawnie.
Z jednym wyjątkiem, czasem okno np. 'opcji folderów' nie wyłazi na wierzch,
a skoro nie ma dla niego miejsca na pasku zadań, wygląda jakby mignęło i
się wyłączyło. Po zminimalizowaniu okna panelu sterowania (albo odsunięciu
za belkę na bok) już je (opcje folderów) widać.
Nie, żebym Ci nie dowierzał, bo może to inna przyczyna (dalej), ale mimo
to sprawdź jeszcze raz sytuację w której to występowało, tzn runas na cmd
i control, i z niego np. 'opcje folderów'. Jak się nie pojawią, to
minimalizacja okna panelu sterowania. Tak dla upewnienia się.

A w ogóle jakaś ostatnio moda na chowanie się okna dialogowego wołanego
z aplikacji. Taki przypadek mam z MSOffice2007En (na WinXPprofSP2/IE6SP1):
Otwieram dokument Worda (Word2007, dokument formatu97/2003 dla jasności)
drukuję, ma za małe marginesy, więc wystawia dialog z zapytaniem.
I dobrze, ale otwieram (nie zamykając pierwszego) drugi dokument, podobny.
Też drukuję, i też ma on za mało marginesu. Ale okna dialogowego z
zapytaniem o potwierdzenie druku nie widać, próba kolejnego druku melduje
że wydruk trwa i nic nie daje czekanie na koniec druku, który OC nawet się
nie zaczął. Dopiero zminimalizowanie _obu_ okien Worda powoduje miganie
jednego z nich (dialog się przypomina) i po przywróceniu go dialog jest
na wierzchu, po potwierdzeniu wszystko wraca do normy.

> Przy okazji:
> Shift+PPM na ikonie w Panelu Sterowania i Uruchom jako... 'jakiś_admin'
> działa jakoś dziwnie. Pokazuje inne (użytkownika wykonującego runas?)
> opcje niż w przypadku gdy aplet uruchamia się będąc zalogowany jako
> 'jakis_admin'.

To samo, mam pecha chyba, w kazdej sytuacji Shift-PPM wyświetla dialog
podpowiadając jako 'bieżącego' tego, do którego należy okno, w którym
siedzi dana ikona (skrót). Też w różnych kombinacjach, i nic.

> I druga sprawa - wraz z aktualizacją IE do wersji 7 przestała działać
> sztuczka z uruchamianiem IE z innymi poświadczeniami i korzystaniem z
> niego jako coś a'la Eksplorator Windows. W IE7 wycięli Pasek eksploratora
> -> Foldery. C:\ czy file:///C:/ też nie działa :(.

No i może tu jest pies pogrzebany, instalka IE7Pl leży ściągnięta na dysku
niemal od chwili gdy sie pojawiła, i czeka na lepsze czasy :(.
Niby to chwila, ale wolę nie testować akurat teraz. W związku z tym
opisywałem sytuację analogiczną, ale na IE6SP1 jednak.
Całkiem niewykluczone, że IE7 zmienia nie tylko ww. ale i powoduje
2 pierwsze problemy, i przez to ich nie doświadczam.
Może po świętach sobie zaaplikuję i wtedy zauważę też ww. zjawiska.

No, ale skoro już zacząłem ten temat (świąt):
Wszystkiego najlepszego, aby kolejne wersje stwarzały mniej kłopotów,
a gdyby się nie udało, to zdrowia i czasu by je pokonywać,
no i żeby jeszcze starczyło sił na spełnianie innych, niekoniecznie
okołoekranowych marzeń, no i w ogóle powodzenia we wszystkim,
czego Tobie, sobie i pozostałym kolegom(żankom), którzy tu dotarli życzę.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)