Re: Win2003 + DOS

Autor: Kajetan <kajetan_at_no.reply.addres>
Data: Sun 17 Dec 2006 - 18:25:27 MET

Użytkownik "User" <User@computer.com> napisał w wiadomości
news:em3lek$i2c$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Dzięki za odpowiedź.

> To dopiero przymiarka przejścia z NetWare'a na Windows.
> Stąd nie wiem czy ma to być serwer terminalowy.
> A jest inna możliwość niż serwer terminalowy?

Jasne. Terminale pod DOSem to sredni pomysl.

> (To co jest pewne to to, że aplikacje chodzą pod DOS
> i przejście na wersje Win jest wykluczone).

Tym bardziej.
Jesli interesuje cie czysty serwer plikow, to nie spodziewaj sie nadmiernych
problemow,
potrzebujesz MS Network Client for DOS, jest na ftp.microsoft.com i karty
sieciowej
ze sterownikiem umozliwiajacym prace w DOS.
Ale jesli to kwestia *tylko* serwowania plikow, taniej i wygodniej ci bedzie
uzyc BSD+Samba.