Re: rejestracja exe

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 23:59:50 MET

** thrunduil wrote:

> mam pytanie jak zarejestrowac plik exe w windowsie?
> Mam dany plik exe uruchamiany z konsoli, ktory widoczny tylko w
> lokalnym katalogu.
> Chcialbym moc uruchamiac go z dowolnego katalogu.
> Jak to zrobic w windows XP?

Katalog w którym znajduje się plik wykonywalny musi być zawarty w
zmiennej %PATH% - w tych katalogach (poczynając od bieżącego co jest
swoja drogą idiotyczne) powłoka wyszukuje (w kolejności w jakiej są w
zmiennej) plików.

http://www.microsoft.com/resources/documentation/windows/xp/all/proddocs/en-us/ntcmds_shelloverview.mspx?mfr=true