Re: Przekierowanie operacji na inny pliku

Autor: Moffet <nspanoramaWYTNIJTO_at_onet.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 15:48:29 MET

> Jesli masz xp-pro to jest tam program fsutil.
>
> np.
> fsutil hardlink create d:\1.txt d:\2.txt
>
> pliki 1.txt, 2.txt beda zsynchronizowane,
> a tak naprawde na dysku bedzie istnial _jeden_ plik lecz pod dwiema nazwami.
>
> Nie wiem czy to Ci wystarczy ale moze tak.

Nie, chodzi o to żeby 1.txt nie był modyfikowany, a wogóle to muszę to zrobić na
zamontowanym wolumenie.

Szukam programu który działa 'w tle' i przekierowuje operacje na inny plik.
A ja na pewno nie napisze sterownika sys. No chyba, że istnieje jakiś API do
przechwytywania operacji na systemie plików, to ewentualnie mógłbym jakiś prosty
programik napisać.