Re: licencje na Ofiice - jak dokupić inteligentnie?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 16:17:24 MET

In news:tjnll217rdhniv9lil2r6kcua3nk6h6l59@4ax.com , *LW* wrote:
> [...]
[...]
> Nie, choć blisko strzelasz. :) Największym problemem jest brak Outlookowej
> wersji terminarza i kalendarza (i przypomnień, etc).,

http://www.ux.pl/about/?page=prasa&info=22
"Komercyjna wersja OpenOffice.ux.pl została wzbogacona o instalator
 nowej aplikacji do zarządzania informacjami osobistymi.
 Mozilla Sunbird umożliwia m. in. administrowanie kontaktami,
 śledzenie codziennych zadań oraz doskonale ułatwia planowanie spotkań."
Wiem, to nie Outlookowa wersja, ale jedni mają Outlookową, inni Lotusową
a wybrańcy :) Sunbirdową, IMO jeden pies, byle jednolicie i byle działało.

> tabele przestawne w
> Excelu i programiki w VB for Application, pisane przez handlowców.

http://www.ux.pl/about/?page=prasa&info=21
"Makra VBA w OpenOffice.ux.pl 2.0.3
W dniu dzisiejszym firma Ux Systems wprowadziła
[...]
Jednakże najważniejszą nowością tej kompilacji Ux Systems jest
udostępnienie obsługi makr stworzonych w języku Visual Basic for
Applications (VBA)."

> A także kilka baz Accessowych.

[1] No i będzie potrzeba zdolnego informatyka w firmie, żeby coś z tym zrobił
  (poza etatem? :))

[...]
> Niemniej, jak napisałem powyżej, nie ja jestem decydującym - jesli dyrektor
> powie że "MS OFffice za drogie, przesiadamy się na OO" to chętnie ludziom
> pomoge
> w tym, ale dopóki twierdzi że ma być MSOffice to ja się moge tylko posłuchać.

Zbytek skromności, to Ty jesteś _doradcą_, oczywiście decyzję podejmie
Dyrektor. Ale powinna to być "strategiczna decyzja finansowa", a nie
"czy kupić, czy jak (pardon) żebrak wziąć darmowe", wczuj się w psychikę.
Podłóż mu prawdziwy _wybór:_
- kupić 50*1400(MSOPro2003upgBOX) (zjadając te stare 97)
- zrezygnować z Acces i kupić : 50*1000 (MSOStd2003upgBOX) jw.
- _kupić_ 2 kpl. licencji po 25 szt. OO - 2*2500
 + [1]
 + dokonać krótkiego szkolenia - XXX tu wstaw swoje wynagrodzenie,
  nie większe niż różnica - razem YYY - niech coś zostanie, tak z połowa,
  decyzja powodująca oszczędności jest dobrą decyzją :)

PS, jakby ktoś podejrzewał, to dla ux jestem zaledwie (i to malutkim) klientem.
PS2, i tak sie skończy na MSO na raty, ale co tam, naród bogaty, to go stać.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)