Re: XP OEM i downgrade - co z kluczem?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 18:22:47 MET

In news:eivmnk$e4j$1@opal.icpnet.pl , *Michal Biek* wrote:
> Jacek Kalinski log:
> [...]
> Nie jest zgodne.

Skoro OEM - support po stronie sprzedawcy, niech się męczy.
Zawsze jest też COK MS 0-801-308-801

> Obok napisano na tej www:
> "Licencjom OEM nie przysługują prawa do downgrade'u."

Obok, czyli w kolumnie zatytułowanej "Aplikacje" w odróżnieniu od
kolumny o której mówimy: "Systemy".
W FAQ jest dajej (przy okazji, że dla home to nie)
http://www.microsoft.com/poland/licencje/pytania/default.mspx

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)