Re: pliki wmv i wirusy

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 22:50:45 MET

Konrad Kosmowski log:
> Nie wiem jak jest obecnie ale w WMP było kilka baboli, głównie
> związanych z tym, że pewnie mocno korzysta z MSIE i np. ktoś rozkosznie
> wymyślił, że plik multimedialny może automagicznie (chociaż pewnie
> można wyłączyć) otworzyć stronę w osadzonym MSIE +jakiś 0day i gotowe.

:-)
"Babole" zawsze były, są i ... będą , nie tylko we WMP czy "Misiu"!
Ostatnia aktualizacja WMP dotyczyła luki w zabezpieczeniach WMP w zakresie
obsługi PNG.
BTW obciążony automagicznie osobnik zajmujący się tematyką ms-windows.winnt
nie powinien IMHO pisać "Nie wiem ..."!, bo wtedy np. ja też z tego nic nie
wiem ...!;-)
A wirusy jak to wirusy niekoniecznie potrzebują akurat "Misia", ino "Okna"
czyli mniej więcej system a la durszlak.

--
KB917734