Re: jak sprawdzic, jakim jestem uzytkownikiem?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 01:40:48 MET

in news:eiprrt$8hr$1@newsreader2.netcologne.de , *Tomasz Chmielewski* wrote:
[...]
> [...]
[...]
> fsg-3:~# ./winexe -W DOMENA -U Administrator //192.168.15.37 cmd
[...]
> I w jakie okienko ja mam klikac, czy na jaka belke mam patrzec? :)

Wot wymyślił, fakt było od początku coś o magii :).

Literówki Ci nie przeszkadzają, ale dla formalności:
tasklist /V

> I to jest prawidlowa odpowiedz - dzieki.

Czułem, że to jakiś quiz :)
No to teraz ja, wydajemy komendę:
tasklist /?
1. Czytamy i zgadujemy, co MS miał na myśli pisząc te słowa 'pomocy'?
2. Dla chętnych: jak powinny nazywać się parametry /FI żeby działały?
 (ułatwienie - spolszczyć, warto używać znaku_podkreślenia)
 (utrudnienie - nie podglądamy execa)
3. Dla niecierpliwych - rozwiązanie konkursu:
 http://aqua.poznan.pl/pliki/tasklist.txt (kodowanie -> 1250)
Ale to tak tylko BTW, bo przypadek jest ekstremalny, jak można dopuścić
do takiej niespójności helpa z parametrami. I to wszystko w 1 pliku,
żeby nie było, że wersje pomieszane.

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)