Re: program do prenoszenia katalogów

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 21:47:39 MET

** Grzegorz Niemirowski wrote:

> Identycznie pod Windows.

To w takim układzie lepiej wpiąć w C:\Program Files\ inny wolumin niż
przenosić programy, mniej problemów powinno być. Szczególnie z
programami, które nie potrafią się zachować i oczekują konkretnego
środowiska podczas gdy nikt nigdy nie zapewniał, że takie będzie.

> Opowiadasz.

Mój błąd w takim razie, stąd FIXME. ;)