program do zarzadzania informacja osobista

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 22:33:48 MET

Nie wiem czy trafiam z tym pytaniem na dobrą grupę - jeśli nie to proszę
o przekierowanie na właściwszą. Poszukuję programu do zarządzania
informacją osobistą lub raczej zbiorem notatek, linków, cytatów,
przemyśleń itp. z róznych dziedzin. Póki co korzystam darmowej wersji
Treepada ale brakuje mi w nim jednej cechy - przypisania jednej treści
notatki do kilku gałęzi lub dodawania do notatek słów kluczowych, które
w pewien sposób grupowały by je i ustalały relacje. Po prostu niektóre
treści notatek ciężko mi jest zakwalifikować do jednej gałęzi(lub jak
kto woli dziedziny) w Treepadzie a trzymanie ich w kilku powoduje
późniejsze bałagan i problemy z ich wzajemną synchronizacją. Gdyby
program, którego szukam miał też możliwość wyświetlania wzajemnych
relacji między gałęziami i notatkami w postaci graficznej - drzewka to
byłbym w siódmym niebie :) Wyobrażam sobie również, że program mógłby
pracować jako swoisty serwer WWW choć wtedy edycja i dodawanie notatek
mogło by wyglądać nieco inaczej a relacje między nimi byłyby
prezentowane jako linki, umożliwiające przenoszenie się z jednej
gałęzi/notatki do drugiej. Co polecacie?

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
PED9@IET-AAU&IET9@WEiA-PG student