jak legalnie zmienic klucz xp przed aktywacja

Autor: pabi <pabi_at_autograf.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 15:44:43 MET

Dzien Dobry
Zakupilismy 100 identyzcnych kompów i ghostem wgralem xp home z obrazu.
Czyli mam 100 jednakowych xp home z tym samym kluczem.
Teraz zbliza sie 30 dni i trzeba aktywowac. Jak zmienic klucz aby wszystko bylo
zgodnie z prawem i poprawnie i potem dokonac aktywacji.
Mam te 100 naklejek to bede naklejał.
I czy można nakleić ta naklejkę od wenątrz obudowy? wolno tak?
Czy moze rejestrowac tak, a jak wykryje ze jzu ma taki klucz to przy drugim
kompie zapyta o poprawny i ja mu wklepie z reki.
dodam ze aktywowac musze pzrez internet bo mi sie nie usmiech dzwonic 100 razy
do micrsosoftu.
Dziekuje i pozdrawiam