Re: no cóz... neostrada :-(

Autor: poli <300ton.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 09:32:47 MET

poli <300ton.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

> displaylang=pl&FamilyID=EA541E8
> >
> dzięki wszystkim.
> Piotrze już zassałem ,dzięki.
> poli

zassałem narzędzie, oto co wykazało:
10 zanim padło:
Czas ostatniej diagnostyki: 10/31/06 08:55:25 Diagnostyka protokołów HTTP,
HTTPS i FTP
Połączenie HTTP, HTTPS, FTP

info FTP (Pasywny): Pomyślnie połączono z ftp.microsoft.com.
info HTTPS: Pomyślnie połączono z www.microsoft.com.
info HTTP: Pomyślnie połączono z www.microsoft.com.

a po padzie tak :
Czas ostatniej diagnostyki: 10/31/06 09:06:35 Diagnostyka karty sieciowej
Wykrywanie lokalizacji sieciowej

info Korzystanie z domowego połączenia internetowego
Identyfikacja karty sieciowej

info Połączenie sieciowe: Nazwa=Neo, Urządzenie=USB ADSL WAN Adapter, Typ
nośnika=ISDN, Typ nośnika podrzędnego=BRAK
warn W tym komputerze nie zainstalowano żadnych kart sieciowych. Wymagane
sterowniki urządzenia sieciowego mogły nie zostać zainstalowane
info Przekierowywanie użytkownika do infolinii technicznej

Diagnostyka protokołów HTTP, HTTPS i FTP
Połączenie HTTP, HTTPS, FTP

error Nie można nawiązać połączenia HTTP.
error Nie można nawiązać połączenia HTTPS.
error Nie można nawiązać połączenia FTP.

Modem wciąż we włąściwościach systemu obecny,ale nie dający się usunąć
pakiety chodzą ,bo "telewizorki " wciąż mrygają.
co Wy na to?
A,ha. IE jest juz 7.0 ,ale na 6-ce też tak było.
poli