ulead i xp

Autor: gm <greedy_at_wp.nospam.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 11:35:17 MET

Witam,

Mam problem, który może ktoś przerobił.
Świeża instalacja XP, update i na koniec leci skaner Mustek z oryginalnych
płytek.

Efekt jest taki, że Ulead Photo Expres 4 sie nie uruchamia. Dokladnie to
pomieli pomieli klepsydrą i cisza. Jakieś pliki załaduje do Pamięci i to
wszystko. Próbowałem już reinstalacji i tak dalej. Sam skaner działa.

Nie wiecie z czym się może gryźć ? Wyłączałem juz ZoneA, Avasta itp. nadal
to samo. Dodatkowo jeszcze jest kamerka Logitech. Nic wiecej - goły system.

Plyta to coś na kt333. Poprzednio na tym samym sprzęcie działało wszystko
pod W98 bez problemów.

Komputerek nie mój tylko rodzinki i usiłuje coś przez gg i telefon wskurać
:)

Pozdrawiam