Samoczynnie wydobywajacy sie dzwiek

Autor: Michal Jacykiewicz <mjac78_at_op.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 06:10:23 MET

Witka
Mam legalne XP Home, uaktualnione, czyste (Kerio, Spybot - Search &
Destroy), ustawiony schemat dźwiękowy "Bez dźwięków", a mimo to mój
Windows regularnie (powiedzmy, że co kilka minut, choć nie mierzyłem)
wydaje krótki odgłos (zawsze ten sam, trudno go opisać - coś w stylu
odgłosów Windowsowych). Inne używane programy (Opera, Mozilla) mają
wszystkie dźwięki powyłączane. Pomimo to nie mogę zlokalizować źródła.
Użyłem programów procexp oraz autoruns z sysinternals, by zlokalizować
przyczynę, ale nie widzę nic nietypowego - nawet po zabiciu kilku z
brzegu nie-Microsoftu, nic nie pomogło.

Czy istnieje jakiś sposób by zlokalizować źródło dźwięków?

Pozdr.
Michał.

--
http://members.lycos.co.uk/mj78/