jeden dysk - kilka liter (różne etykiety dysków)

Autor: novax <novax_at_usun.koniecznie.to.WP.PL>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 00:25:38 MET

Witam,
czy jest jakaś alternatywa dla polecenia subst, tworzącego dowiązania liter
dysków do katalogów na dysku? Subst ma dyskwalifikującą go u mnie wadę -
brak możliwości ustawiania niezaleznych etykiet dysków - a na tym własnie mi
bardzo zależy. Próbowałem już z udostepnianiem folderu i mapowaniem dysku
sieciowego - to rozwiązanie jednak odbija się niestety na wydajności
systemu, mimo, ze połączenie jest lokalne, to transfery danych są niższe,
niż w przypadku woluminów tworzonych poleceniem subst. Czy da się jakoś
rozwiązać ten problem? Partycjonowanie nie wchodzi w grę.

novax