Re: Win2k z BDC na PDC (z Exchange 2k3)

Autor: Tomasz Onyszko <T.onyszko_nomielonka__at_w2k.pl>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 23:01:14 MET DST

Alianora wrote:
> Witam!
>
> Wlasnie poleciala mi macierz (2 dyski rownoczesnie w raidzie 5) na PDC
> postawionym na w2k. Potrzebuje przestawic jednego z BDC (sa 2 sztuki) na
> PDC. Na BDC jest Win 2k3. Szkopul w tym, ze tam jest postawiony exchange
> 2003. Moze mi ktos pomoc? Google cos nie bardzo chce sie pochwalic swoja
> wiedza albo ja zle szukam.

Poczytaj najpierw o AD, pomysl i zobaczysz ze nie masz problemu -
pierwsze do zapamietania - w AD nie ma PDC i BDC ... wszystkie
kontrolery sa rownorzedne, z czego niektore moga pelnic dodatkowe
funkcjie. Jedna z tych funkcji to PDC Emulator, ale to nie znaczy ze ten
kontroler jest PDC. Do zapamietania i uwierzenia ... to aksjomat AD jest

Jezeli miales 3 kontrolery domeny, nawet mieszane czyli w2k \ w2k3 i
padl ci jeden z nich to na jednym z istniejacych DC uruchom ntdsutil i
sprawdz ktore role FSMO byly na tym ktorego nie ma, a potem przenies
(seize, nie transfer) te role na jeden z dzialajacych DC.

http://support.microsoft.com/kb/255504

Pamietaj zeby posprzatac po tamtym padnietym DC

http://support.microsoft.com/kb/216498

Co do Exchange:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;278918

--