Re: MSDN w postaci ISO ?

Autor: Kit <kit_at_data.plwywal.to>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 17:17:39 MET DST

"Wiktor S." <azi@daleko.ANTISPAM.be> napisał(a):

> aale... ta "instalka" co się ściągnie, to po rozpakowaniu będzie właśnie
>
> obraz ISO!

Patrzac na moj aktualny transfer (zalety radiowki) zaniechalem sciagania
widzac napis 'install' w menu wspomnianej aplikacji. Obecnie mam dostep do
neo256 co tez nie jest zadawalajace, zreszta na laptopie zbedny mi Win2003.
Wnioskuje z Twojego postu wiec ze owe 'install' oznacza poprostu stworzenie
ISO a to zmienia obraz rzeczy. Jeszcze dzis wskocze do kafejki.

Dziwi mnie jednak takie rozwiazanie.
Zrozumialbym o ile aplikacja byla strorzona by zapobiec nieautoryzowanemu
dostepowi do oprogramowania dla 'osob z zewnatrz' jednak mylace jest
pojecie instalacji. Wedlug mnie ow program powinien sciagac juz 'czyste'
ISO - nie za bardzo rozumiem po co to cale zamieszanie.

Dziekuje za zainteresowanie,
Z pozdrowieniami,
Kit