Re: Windows XP nie otwiera sie

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 10:31:59 MET DST

Użytkownik "schodek1" <schodnicki@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1161900982.871089.22540@b28g2000cwb.googlegroups.com...

> tylko mam problem żeby się zalogować jako administrator bo jestem w
> stanie tylko zalogować się do konsoli odzyskiwania bez hasła. Czy to
> wystarczy do Przywracania Systemu.

Nie wystarczy, musi zadziałać tryb awaryjny z wierszem poleceń.

> Moje stare hasło nie działa.

Hmmm widzę tu jakiś problem z tymi hasłami, ale w tej chwili celowo go
pomijam. Podepnij ten dysk pod inne XP i poszukaj w systemowym katalogu
System Volume Information plików rejestru zapisywanych tam przez usługę
Przywracania Systemu. Przedtem musisz jednak ten katalog przejąć na własność
i nadać sobie do niego prawa dostępu. Pliki te są w podfolderze Snapshot i
nazywają się tak: _REGISTRY_MACHINE_SOFTWARE, _REGISTRY_MACHINE_SYSTEM itd.
Musisz je przemianować na SOFTWARE, SYSTEM, SECURITY i SAM i podmienić nimi
pliki w katalogu \System32\config starego systemu. Myślę że o ile problem
sprowadza się do rejestru, to po tej operacji system wstanie. Ale najpierw
wykonaj chkdsk /r spod tej Konsoli Odzyskiwania.

308421 - JAK: Przejmowanie na własność pliku lub folderu w systemie Windows
XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;308421

--
M.   [MS-MVP]