OE laczy sie przez vpn zamiast LAN.

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 15:42:52 MET DST

Mam taki problem, w domu mam neostrade i router wiec siec w komputerze
jest poprzez LAN, do tego mam tez polaczenie poprzez VPN ktore czasem uzywam
aby polaczyc sie do klienta. Ostatnio zauwazylem ze kiedy polaczenie VPN
jest aktywne
to OE zamiast laczyc sie przez LAN zaczyna pobierac poczte przez VPN.
Nie wiem czy tak samo nie robi Opera czy FF, ale w OE to widac bo w czasie
odbierania poczty ladnie pisze jakie
konto i jakie polaczenie. Kiedy wylacze VPN OE laczy sie normalnie przez
LAN, kiedy
znowu wlacze VPN OE chce sciagac poczte przez niego.

Jak zmusic OE do uzwania zawsze polaczenia przez LAN, nawet przy aktywnym
VPN ?

Daniel