Michal Biek napisał(a):
>> Już myślałem że to tylko ja jestem taki mało rozgarnięty
> z tym się można (mogę) zgodzić ;-)
Z faktami się nie dyskutuje, trudna sprawa ;-)
> no i LOL (bo na razie doliczyłem się 2 ... niby mało rozgarniętych :-)
Ale w towarzystwie Michała to mi jakoś lekko do takiej grupy trafić.
Jedno co muszę przyznać Nortonowi to, że dzięki niemu kilka razy udało
mi się zapunktować u klientów przez telefon:
- proszę Pana, ja chcę wydrukować fakturę (DOSowy program, drukarka
przez sieć), a na ekranie mi się wyświetla "Brak dostępu do dysku #:"
(zamiast '#' była nutka czy coś takiego)
- a nie ma Pani przypadkiem programu Norton Antywirus na tym komputerze
gdzie jest podłączona drukarka?
- Mam! Skąd Pan wiedział?
Pozdro
-- BorafuReceived on Wed Oct 25 22:40:07 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 25 Oct 2006 - 22:42:04 MET DST