Re: Blokada PenDrive'a

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl>
Data: Wed 25 Oct 2006 - 11:56:56 MET DST

Michal Kawecki log:
> Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
> [wzruszenie ramion] Primo to nie jest aplikacja, secundo w ten sposób
> blokujesz także wszystkie inne urządzenia pamięci masowej USB, a więc
> dyski wymienne, CD-ROM, floppy, ale również urządzenia które mogą być
> wykorzystywane w trybie read-only i które jak bardziej mogą być mile
> widziane w systemie, jak czytniki kart kodowych. Jeśli tak jest plan
> przedpiścy to OK, choć może prościej byłoby po prostu wyłączyć porty USB
> w BIOS-ie; w innym wypadku lepiej użyć osobnego programu w rodzaju
> [...]

MSPANC
[Moje Vzruszenia Prawej] 4x, bo:
3' W/w tip na HKey nie blokuje wszystkich (innych) urządzeń pm USB,
4' Nie trzeba przy już zainstalowanych penach zabierać praw do onych
plików,
5' Zmiana w Rejestrze działa "w locie",
6' Napisałem, że nie ma aplikacji, że jest w systemie możliwość.

--
"Tylko saper się nie myli ...!" Bum!