Blokada PenDrive'a

Autor: jednozdanie <jednozdanie_at_wp.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 10:30:16 MET DST

Witam,

Chce zablokowac na XPku SP2 wykrywanie pena. W biosie znalazlem tylko
blokowanie zapisu lub wylaczanie usb ale nie o to mi chodzi.
Wiem jak zablokowac w rejestrze zapis na penie.
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\StorageDevicePolicies
WriteProtect (DWORD) na 1 i juz. Analogicznie wprowadzilem ReadProtect
(DWORD) na 1 - ale jest kicha - chyba nie istnieje taki wpis.

Jak zablokowac wykrywanie pena???

Z gury gziekuje,

                                am