Re: sp2 i geforce mx

Autor: Mirek <mirwin_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 10:27:26 MET DST

Dnia Sat, 21 Oct 2006 17:04:11 +0200, - napisał(a):

> jak mozna zainstalowac windows xp z sp2 na komputerze z karta graficzna
> nvidia geforce 4 mx440?
>
> (nie mam mozliwosci zamontowania innej karty, dla niewiedzacych - w momencie
> instalacji grafiki - niebieski pasek ;) - jest "bluskrin")
>
> moze jakos da sie usunac plik sterwnika z plyty cd?

Przy instalacji xp z sp2 nie instaluje sie geforce na swoich sterownikach
tylko jako VGA. Ja mam plyte k7s5a i karte geforce 4 MX440 (agp4) i zadnych
problemów nigdy nie było. Po instalacji świeżego XP z SP2 karta wykrywana
była jako VGA i trzeba bylo zainstalować np. najnowsze drivery od nvidii i
wszystko w porządku.