Re: shutdown -m odmowa dostepu

Autor: <majcher_at_ftv.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 08:56:17 MET DST

pancolar napisał(a):

> chce miec mozliwosc zdalnego wylaczania drugiego komputera. jednak jak
> bym nie wpisywal w wierszu polecen otrzymuje komunikat Odmowa dostepu

brak praw do zdalnego kompa

> pisze cos takiego ; shutdown -r -m \\nazwa komputera
>
> i kapa. Czy to kwestia wlaczonych jakis zapor lub wylaczonych opcji na
> tym kompie - jesli tak to jak tego szukac i jak to zmieniac ?

nie wiem jak z wiersza polecen zmusic zdalny komp do uwierzytelnienia
Ciebie, ale jesli wczesniej wejdziesz na jakis zasob (dajmy na to
\\zdalny\c$), podasz uzytkownika z prawami administratora i jego haslo
to da sie wykonac 'shutdown'; jesli przy wchodzeniu na zasob nie pyta o
usera, tylko zmusza wchodzeniem przez goscia to wlacz na tym zdalnym
komputerze 'logowanie klasyczne' gdzies w zarzadzaniu komputerem. nie
pamietam gdzie to, nie mam xp pro pod reka.