porada ksiazka windows server 2003

Autor: pucio <x_at_x.pl>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 14:37:41 MET DST

Jak w temacie, co mozecie polecic godnego dla kompletnego zrozumienia
dzialania systemu i integracji jego poszczegolnych mezchanizmow ? Dla
polecajacych ewentualne ksiazki mowie, ze mam juz za soba jego
podstawowa znajomosc ale ciagle czuje, ze brak mi jeszcze wielu
podstawowych rzeczy. Ze wzgledu na wykonywana prace mam kontakt z
pracowniami szkolnymi stojacymi na sbs 2003 wiec nie jest mi to calkiem
obce i nie szukam czegos w rodzaju abc sbsa czy windows server 2003 for
dummies ;)
Dzieki z gory za sprawdzone tytuly !
pozdrawiam !