przelaczajace sie domyslne urzadzenie audio

Autor: PanAdol <panadol_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 08:58:46 MET DST

Witam
Zakupilem tel do skypa. Mam nastepujacy problem :
Za kazdym razem gdy komp sie uruchamia przelacza mi sie w panmelu sterowania
domyslne urzadzenie audio na urzadzenie usb tak wiec za kazdym razem gdy
wlaczam kompa i chce miec dzwiek prze karte dzwiekowa w kompie musze wejsc
do panel;u sterowania i przestawic domyslne urzadzenie audio.
Googlowalem pisalem tez na forum skype.com.pl i nic
System to win 2k sp4 tel to topcom webt@lker 200.
Jakies pomysly ?
Pozdrawiam
PanAdol