Wybór akcji po włożeniu PenDrive

Autor: Borafu <borafu_NIELUBIESPAMU_at_gazeta.pl>
Data: Sat 21 Oct 2006 - 17:59:30 MET DST

Jak włożę do gniazda USB PenDrive to mi wyskakuje okienko "System
Windows może wykonać tę samą akcję po każdym włożeniu dysku...".
Poniżej jest lista proponowanych akcji: po lewej ikonka, po prawej opis.

No i coś mi się skopało:
Dwie pozycje nie mają ikony, jedna ma opis:
Opera
używanie Opera

a druga:
{kilkanaście prostokącików}
używanie <need provider>

Nic złego się nie dzieje, ale tak trochę mnie to wkurza.
Google nie pomaga, bo nie mam pomysłu czego szukać :-(
Co z tym zrobić?
Polubić?

Pozdro

--