Program konsolowy, priorytet i pełny ekran

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sat 21 Oct 2006 - 16:28:07 MET DST

Witam,
Mam sobie programik działający w konsoli (Far). We właściwościach skrótu
do niego wybrałem żeby się otwierał w pełnym ekranie (Opcje->Opcje
wyświetlania). I wszystko jest OK.
A teraz chcę żeby ta aplikacja przy otwarciu dostała niski priorytet.
Odpalam więc program tak:
start /belownormal far.exe
tylko że wtedy nie działa opcja "pełny ekran". Nie ważne czy odpalam
jako far.exe, czy wstawie tam po drodze jeszcze jednego .cmd z
ustawionym pełnym ekranem czy wogóle odpale .lnk. Po prostu program
włacza się w oknie i koniec.

Co zrobić żeby aplikacja włączała się na pełnym ekranie, ale z niskim
priorytetem?

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \