xp w domenie. logowanie lokalne i domenowe przy uzyciu tego samego profilu

Autor: MM <mm_at_emulz.pl>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 10:53:39 MET DST

Witam

Mam XP podlaczone do domeny. Chialbym aby uzytkownik z grupy Users
mógl sie logowac lokalnie i do domeny z wykorzystaniem tego samego
lokalnego profilu.

Zmienilem w HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\ProfileList sciezke uzytkownika domenowego z
User.Domena na User

Dalem uzytkownikowi domenowemu pelne uprawnienia do plików profilu
uzytkownika lokalnego
(\documents and settings\user)

Zalogowalem sie jako uzytkownik lokalny i dalem uprawnienia do
klucza usera lokalnego w rejstrze:
HKEY_USERS\S-id-uzytkownika-lokalnego uzytkownikowi domenowemu.

I prawie wszystko dziala. Bez wzgledu na to czy loguje sie lokalne
czy domenowo mam ten sam pulpit (o to mi chodzilo).

Po pewnym czasie zauwazylem jednak, ze uzytkownik domenowy za pomoca
IE nawiazac polaczenia https. Wyglada wiec na to ze jeszcze o czyms
zapomnialem.

Czy ktos moze pomoc?

Pozdrawiam
MM