Re: Word i spis tresci

Autor: Tomasz Minkiewicz <Tomasz.Minkiewicz_at_interia.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 21:51:49 MET DST

Dnia Tue, 17 Oct 2006 09:39:07 +0200, Zami napisał(a):

> Zrobiłem tak:
> Wstawiłem spis tresci, nastepnie kliknąłem prawym przycikiem na niego i
> dalem przełącz na kody pol. Nastepnie wpisalem podana przez Ciebie formulke.
> Nastepnie aktualizuj.
> Otrzymalem komunikat: "Błąd! Nie znaleziono żadnych pozycji spisu treści."
> Probowalem w konspekcie w menu akapitowi przypisac poziom, np. poziom1.
> Tez nie dziala :(

Musi coś źle zrobiłeś, bo u mnie działa. ;)
Wstaw to pole normalnie przez Ctrl-F9, a potem wpisz do środka co
trzeba.
Jeśli nie zadziała, to spróbuj użyć "Zamień" styl "Pogrubienie" na
"Nagłówek 1", przedefiniuj wygląd "Nagłówek 1", żeby wyglądał jak
dotychczasowe "Pogrubienie", wstaw ( TOC } bez żadnych parametrów
i zobacz co z tego wyjdzie.

PS. A tak wogle, to "Pogrubienie", to aby nie styl czcionkowy?
U mnie takie coś się nazywa "Wytłuszczenie", ale ja używam
przedpotopowego Office'a i nie wiem, jak jest w nowych.

--
Tomasz.Minkiewicz@interia.pl