Re: XP Prof - jak odkrecic kompresje?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 16:39:34 MET DST

Użytkownik "adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:Xns985FA709C8B36adasiek.podolany.net@127.0.0.1...
> Witam!
>
> Porzadkowanie dysku albo jakies podobne narzedzie wobec konczacego
> sie miejsca na dysku zrobilo kompresje bardzo, bardzo wielu plikow.
> System to XP Prof. - chwilowo zrobilem tak, ze zaznaczylem cala
> zawartosc dysku i zaordynowalem zmiane atrybutu "kompresja" dla
> plikow oraz folderow, podfolderow - etc. Efekt taki, ze duzo plikow
> juz nie jest skompresowanych, lecz bylo pelno bledow "plik w uzyciu".
> Takie pliki sa dalej skompresowane - jak to odkrecic nie posiadajac
> drugiego dzialajacego systemu?

Ponownie uruchomić dekomprecję, choć fakt, że też wszystkiego nie ruszy.
Ja robie tak, że daję ponownie kompresję samego tylko katalogu głównego, po
czym daję dekompresję, ale zaznaczam już "z podkatalogami".
Albo w wierszu poleceń piszesz
compact c:\*.* /u /s /i
albo
compact /u /s /i c:\*.*
Gdzie C:\*.* podmieniasz na literę napędu do skompresowania. Gwiazdki są
potrzebne, bez nich nie ruszy właściwie.
/u - dekompresja
/s - z podkatalogami
/i - kontynuuje po wystąpieniu błędu (np. wskutek niedostępności, lub
trzymania pliku przez coś)
Sprawdzone właśnie dla potrzeb posta w W2k.

Więcej opcji - compact /?

--
LH
Czołowy spamer Europy - ICIC Ukraina - telefony do prób wszelakich: