Jeden modem - wiele APN'ów (XP)

Autor: Tomek <tfidecki_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 15:46:00 MET DST

Witam,

Potrzebuję porady na styku XP/modem GSM. Mam jeden modem, za pomocą
którego chcę testować sekwencyjnie połączenia GPRS z różnymi APN'ami.

Na nieszczęście muszę używać windows, bo pod linuxem drivery są jeszcze
mocno niestabilne i całość się wiesza.

W windows extra ustawienia wpisuje się na poziomie modemu, bo jest
niesłychanie lipne, bo mogę wpisać łączenie tylko z jednym APN'em
(at+cdgcont=1,"IP","APN")

Czy ktoś przerabiał jakąś formę obejścia tego ograniczenia? Zaznaczam,
że testowanie ma robić robot, a nie człowiek. Dostępne są polecenia
wykonywane z linii poleceń. Myślałem o podmianie tych wartości w
rejestrach przed wywołaniem połączenia, ale znalazłem je w trzech
miejscach. Nie jestem znawcą windowsów, więc nie wiem czy to ma sens i
treść ;-)

Myślałem też o zdefiniowaniu jakiejś formy wirtualnych modemów i
wpisanie do każdego z nich odpowiedniego stringu (at+cgdcont...) do
połączenia z odpowiednim APN'em. Ale nie mam pojęcia czy to jest możliwe
w windows.

będę wdzięczny za wszelkie wskazówki

--
Tomek Fidecki (Fido__)