Re: Limit znaków w nazwie pliku

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 20:17:52 MET DST

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Radosław Sokół*, która zaskrzeczała:

> I jest to ograniczenie aplikacji. Dobrze napisana aplikacja
> unikodowa może mieć ścieżki o długości ponad 65 000 znaków.

Sugerujesz, że można zmienić te nazwy jakimś programem i windows by się
nie denerwował? Czy może jakiś program może nadać nazwy, ale tylko on
będzie je (i plik) w stanie odczytać?

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8