Re: modem nie jest rozpoznawany...

Autor: Kein <kein_at_mail.com>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 19:17:57 MET DST

Wielce Szanown(a)y Konrad Urba艅ski: zechcia艂(a) napisa膰:

> Co艣 si臋 wydarzy艂o i komp (XP pro) nie potrafi rozpozna膰 modemu (internet
> "z kabl贸wki") pod艂膮czonemu przez USB, kiedy odpalam maszyn臋 z w艂o偶on膮
> wtyczk膮 USB modemu. Kiedy odpalam go bez tej wtyczki i po sekwencji
> startowej pod艂膮cz臋 modem, to pi臋knie wszystko si臋 widzi.Natomiast na
> W98SE jest OK. Czy to jaki艣 diabelski update wingrozy, czy mo偶e
> ch艂opakom w kabl贸wce si臋 co艣 pozaj膮czkowa艂o i przeprogramowali mi modem
> (s艂ysza艂em, 偶e takie cuda mo偶na z nim robi膰 - zdalne ustawianie
> szybko艣ci i pewnie inne czary)?

Musi by膰 przez USB ? Nie lepiej przez kart臋 sieciow膮, kt贸ra jest do tego
jakby dedykowana.
To nie jest wina "ch艂opak贸w" od kabl贸wki. Szybko艣膰 jest limitowana po
stronie routera czyli u dostawcy.

--
Kein - czyli nikt wa偶ny.
Podejmijmy kolejn膮 konieczno艣膰 jak膮 jest dzie艅 powszedni, aby cieszy膰 si臋 z