Re: rejestr, przywracanie systemu

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 00:19:22 MET DST

in news:egu88l$oln$1@atlantis.news.tpi.pl , *Basia M.F.* wrote:
> Dzień dobry!
> Mam do naprawienia XP z zepsutym rejestrem. Wyczytałem, że najpierw
> powinienem zastąpić pliki system, software, sam, security, default ich
> odpowiednikami z \WINDOWS\REPAIR\. Po tej operacji system pewnie
> wystartuje.
> Teraz wypadałoby przywrócić ostatnią działającą kopię rejestru. I tu
> mam kilka pytań.

A może najpierw próba mniej niszcząca.
Przed paru dniami 'naprawiałem' przez telefon system nie wstający
z objawem ~'...brakuje lub jest uszkodzony ...system'
Był zbyt sfragmentowany, metoda chałupnicza:

Start z CD z konsoli i:
c:
cd windows\system32\config
ren system system.zly
copy system.zly system
Restart (już bez CD)

podaje na przykładzie pliku system, bo i tego to prawdopodobnie
dotyczy, dla pozostałych analogicznie ren/copy.

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)