Re: Limit znaków w nazwie pliku

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 21:41:35 MET DST

"Kajetan" <kajetan@no.mail.gov.pl> wrote in message
news:egrqif$722$1@node5.news.atman.pl...
> Użytkownik "Saiko Kila" <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> napisał w
> wiadomości news:o3d5apms1nai.dlg@saikokila.pl...

> Chodzi o nazwe bezwzgledna, tj. wliczaja wszystkie znaki sciezki
> dostepu.

wlasnie sie niedawno zastanawialem jaki jest rekord guinessa w dlugosci
nazwy pliku
no i z tego co widze nieststy nie pozostawiono tutaj nikomu pola do
popisu...
kiedy widze te nazwy po 200 znakow to dziwi mnie jak przez tyle lat
potrafiono zyc z 8 znakowymi nazwami...

poza tm co sie stanie jak taki 250 znakowy plik przeniose z katakogu
glownego c\
do np. koatalogu Moje dokumenty (o ten to ma sciezke dostapu) - windows
przytnie mu nazwe ??

pytam bo nie mam jak sprawdzic w praktyce - jak tylko siegam po takie
dlugi nazwy
nastepuje zwis systemu (XP) wiec wole nie ryzykowac...

Zomo