Re: Gdzie znaleźć skojarzenia typów plików w NT 6.0 (Vista)

Autor: Antic & Pokey <chwilowo_bez_adresu_34214_at_interia.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 17:17:22 MET DST

> To jak otworzysz te wlasciwosci folderow, to kliknij w link do pomocy "How
> do I ... " i na samym koncu tego tematu masz link do innego tematu pomocy.
> Tam masz odpowiedz.

Już znalazłem, ale to nie jest do końca to to co miałem na mysli - to jest
tylko opis jak dotrzeć do "open with" i potem wybrać odpowiednią aplikację
otwierającą. Natomiast w poprzednich systemach można było wejść we
właściwości już skojarzonego rozszerzenia i definiować/modyfikować akcje dla
różnych czynności typu "open", print", itp... a także np. był do dyspozycji
checkbox "otwórz w tym samym oknie" - czyli jeśli ponownie otwierałem plik
tego samego typu i już wcześniej miałem otworzonyi inny plik tego typu, to
otwierał mi się w tej samej aplikacji a nie następowało uruchomienie
kolejnej aplikacja otwierającej. Mam taki problem z Delphi 5 i szukam
właśnie miejsca gdzie mogłbym wymusić takie zachowanie. Pod NT4.0/2000/XP
nie było z tym problemu.

> Wiem ze czytnaie POmocy jest ujma na honorze ale coz ... czasem trzeba

Święte słowa :)