Re: Zgrywanie filmów do pliku .avi - przesunięcie dźwięku

Autor: Domel <domel_at_domelowo.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 15:21:01 MET DST

Przemolo napisał(a):
> Witam,
> zgrywam z kamery film do postaci AVI (kompresuję ffdshow DivX3 / DIV6) i
> szczególnie przy dłuższych filmach po zgraniu mam przesunięty dźwięk w
> stosunku do obrazu (dźwięk jest zwykle szybciej niż obraz) - z czego to
> wynika?

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=przesuni%C4%99cie+d%C5%BAwi%C4%99ku+przy+zgrywaniu&btnG=Szukaj&lr=

:]

Hint: jak zrzucasz film na kompa to prawidłowo powinno się zrzucać do
niskiej kompresji np. MJPEG lub w ogóle bez kompresji, po czym dopiero
skompresować. Wtedy nie będziesz miał problemów jeśli odpowiednio
dobierzesz wartości strumieni, będziesz mógł montować film (bo
skompresowanego się nie montuje) i jakość będzie lepsza.

PS.Poza tym obawiam się, że NTG.

--
Domel