logika komunikatow, czyli co do mnie rozmawia ms

Autor: Straszny Dzygit <prawie_at_jak.email>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 11:23:53 MET DST

hi

zaczynam tracic cierpliwosc i watpic w logiczne myslenie.
przyklad:

wylaczenie zdalnego udostepniania pulpitu
[]wlaczone
[]wylaczone

i teraz czy wlaczenie wylaczenia zdalnego udostepniania pulpitu spowoduje
jego wylaczenie czy tez wylaczenie wylaczenia?

kiedys w win98 byl blad hibernacji i tez nie wiedzialem co do mnie napisali
i czy mam kliknac TAK czy NIE :)

--
Tomasz "Tomala" Matwiejczyk;
JID: tommat(at)jabber.aster.pl; TLEN: tomala12; GyGy: 3645474;