Re: aktualizacja Windows XP

Autor: Marcin Stankiewicz <e-mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 20:13:10 MET DST

Dnia Tue, 10 Oct 2006 12:17:26 +0200, Radosław Sokół na
pl.comp.os.ms-windows.winnt napisał(a):

> Obie firmy należą do "dużych konsumentów OEMów" i mogą w efekcie
> po pierwsze używać wersji OEM o zablokowanym kluczu, a po drugie
> faktycznie nielegalnych kopii.

Być może jest tak jak piszesz. Odniosłem się tylko do Twoich słów odnośnie
piractwa. Czasem wbrew własnej woli i o tym nie wiedząc można zostać
piratem.

> Zauważ, że ten system ma na
> celu również wykrywanie nieuczciwych sprzedawców -- IIRC nawet
> za zgłoszenie takiego przypadku MS daje darmo legalny klucz,
> należność ściągając z naddatkiem z piracącego producenta.

Toshiba jakoże moja prywatna ( zresztą kupiona w USA ) została
"zalegalizowana" poprzez wpisanie danych typu nr. seryjny komputera, adres
sprzedawcy, itd.

Dell został wymieniony na nowy sprzęt ;-). Był jednym z 17 sztuk kupionych
w tym samym czasie.

> Należy zatem po prostu dowiedzieć się jaka jest przyczyna
> komunikatu, skoro system został kupiony legalnie.

Nie wnikałem w to. Załatwiłem sprawę tak jak to było dla mnie
najwygodniejsze.

"Aforyzm jest małym domkiem z szerokim widokiem. Cossmann P. N."