Re: [XP] Kopia zapasowa w praktyce

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 15:10:18 MET DST

W wiadomości: egg172$pv5$1@nemesis.news.tpi.pl,
Franc <kmodzel@interia.pl> napisał(a):
> [...]
[...]
> Byc moze w ktoryms momencie robie blad. Sprawdze raz jeszcze i dam
> znac.
[...]

Witam!

Na początek zrezygnowałbym z trybu normalnego, na rzecz kopii. Jeśli nie
zamierzasz robić kopii przyrostowej lub różnicowej to nie ma powodu aby
ntbackup manipulował przy atrybucie "Do archiwizacji" plików.

Wykonywałem kilka testów aby porównać ntbackup z WinRar-em. Okazało się, że
ntbackup nie jest wstanie skopiować wszystkich otwartych plików. Nie
poradził sobie z plikami bazy danych MS SQL 2000.

*** Log z ntbackup ***

Stan operacji tworzenia kopii zapasowych
Operacja: Kopia zapasowa
Aktywne miejsce docelowe kopii zapasowej: Plik
Nazwa nośnika: "Utworzono Test.bkf 2006-10-08 o 10:41"

Kopia zapasowa "C: Dysk lokalny"
Zestaw kopii zapasowych nr 1 na nośniku nr 1
Opis kopii zapasowej: "Zestaw utworzony 2006-10-08 o 10:41"
Nazwa nośnika: "Utworzono Test.bkf 2006-10-08 o 10:41"

Typ kopii zapasowej: Kopia

Wykonywanie kopii zapasowej rozpoczęto 2006-10-08 o 10:42.
Ostrzeżenie: nie można otworzyć "C:\Documents and Settings\Marek\Moje
dokumenty\Visual Studio
Projects\NowySwiat_Xml\Test\Dane\NowySwiat_Xml.LDF" - pominięto.
Przyczyna: Proces nie może uzyskać dostępu do pliku, ponieważ jest on
używany przez inny proces.

Ostrzeżenie: nie można otworzyć "C:\Documents and Settings\Marek\Moje
dokumenty\Visual Studio
Projects\NowySwiat_Xml\Test\Dane\NowySwiat_Xml.Mdf" - pominięto.
Przyczyna: Proces nie może uzyskać dostępu do pliku, ponieważ jest on
używany przez inny proces.

Wykonywanie kopii zapasowej zakończono 2006-10-08 o 10:42.
Katalogi: 595
Pliki: 1565
Bajtów: 185 447 143
Czas: 17 s

*** Koniec logu ***

System to Windows XP Prof., niegdy nie wyłączam kopii woluminów w tle w
ntbackup.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski