Re: Scandisk WIN XP

Autor: Endrju <vafello_at_polbox.com>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 11:46:19 MET DST

[ Sajgon ] napisał(a):

> niestety nie pojdzie. jezeli to jest twoj jedyny komputer - musisz
> pofatygowac sie do jakiegos kolegi zeby zrzucic dane. mozesz jeszcze
> sciagnac tzw. Hiren's BootCD 8.5 - jest to zestaw narzedzi roznego rodzaju
> (w skład tych narzedzi wchodzi m.in. HDD Regenerator) uruchamianych z
> bootowalnej plyty.
OK - jak bede mial chwilke to zasiade to tego..;)

Niestety podejrzewam <BEZ URAZY !!!> ze jesli nie umiesz
> tworzyc partycji to prawdopodobnie nie bedziesz potrafil korzystac z tej
> plyty :(
Ja sie wcale nie obrazam - jakbym wszystko umial i wiedzial to nie
byloby tu mojego posta ;). Wiem jak sie zaklada partycje fdiskiem i
bawilem sie kiedys Partition Managerem jak zaczela mi sie kurczyc
partycja systemowa. Nie zaglebialem sie natomiast w takie rzeczy jak
ukrywanie partycji (dla mnie to brzmi niemal jak "abrakadabra")i stad
moje pytanie.

> Jezeli chodzi o ta kwestie to samego dysku Sata nie da sie ustawić jako
> master lub slave (jest to fizycznie niemożliwe) Tak jak w dyskach PATA był
> jeden kanał IDE na którym można było podłączyć dwa urządzenia w hierarchii
> Master/Slave tak w dyskach SATA jeden kanał "IDE" obsługuje tylko jeden
> dysk
> Sata.
<cut>

Jakos sobie poradze. Czyli rozumiem ze moge podlaczyc dwa dyski SATA
ktore beda sobie niezaleznie dzialaly niekoniecznie od razu w macierzy?
Jesli tak to nie widze wtedy problemu z przerzuceniem moich "smieci" na
nowy dysk.
Na razie zasysam Hiren's BootCD 8.5'a i wieczorkiem sie pomecze troche.
Dzieki bardzo za pomoc.