Re: Jak ponownie zainstalowac WinXPMC?

Autor: Piotr Kąkol <xnxby.c_at_rcs.cy>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 07:52:38 MET DST

Dnia Tue, 10 Oct 2006 00:15:05 +0100, pydzik napisał(a):

> Owszem byla partycja "Recovery", jej zawartość zachowałem (4 pliki wsumie ok
> 250kB) nic więcej nie było.

Ciężko uwierzyć że nie było tam nic poza tym.. być może po prostu nie
widziałeś całej zawartości. Przecież ta partycja przypuszczalnie miała
wielkość ok 2GB a nie 2MB :)
Swoja drogą, miałeś do niej dostęp z Eksploratora?
A przede wszystkim, co w instrukcji piszą?

> Właśnie cały problem w tym że partycjonowałem dysk bo niechciałem mieć
> systemu na 200GB partucji.

No można było przecież zmniejszyć wielkość partycji C nie usuwając
drugiej.. no ale teraz to już..

> Jak moge wykożystać to co skopiowałem do zainstalowania systemu? Pliki te
> przypominaja mi zawartość instalacyjnego CD XP.
> Folder "CMPNENTS" w którym są kolejne "MEDIACTR" "NETFX" "TABLETPC".
> (podobnie jest na płycie instalacyjnej XP)
> Jest jeszcze oddzielny folder "cmdcons"

Szczerze mówiąc nie miałem styczności z MC.. i nie wiem co tak naprawdę tam
masz.
Jeśli tylko partycjonowałeś i nic innego z dyskiem nie robiłeś, można
probować odzyskać stary układ partycji i przyjrzeć się dokładnie tej
Recovery. Naprawdę nie sądzę by ta partycja zawierała tylko 250 KB...

--
Piotr Kąkol
e-mail: xnxby.c@rcs.cy ( ROT 13)