Re: Scandisk WIN XP

Autor: Endrju <vafello_at_polbox.com>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 21:32:32 MET DST

[ Sajgon ] napisał(a):
> Są różnego rodzaju programy (np. HDD Regenerator) do "naprawy" lub
> "maskowania" BS'ów (Bad Sectorów) Jednak jesli na dysku pojawily sie
> BS'y - dysk jest juz raczej skazany na strate. Prędzej czy pozniej
> pojawi się wiecej BS'ów. Tak czy inaczej ja raczej bałbym się trzymać
> jakiekolwiek dane na dysku uznanym za "niepewny".

Czyli zaczne sie rozgladac za nowym HD - jakos przezyje. Czy ten
programik "pojdzie" bez systemu (z dyskietki?)bo na chwile obecna nie
moge uruchomic komputera poniewaz sie resetuje zaraz bo logo WIN, a
instalator wysypuje sie zaraz po wydaniu polecenia instalacji.

> Z reguły nie powinno być z tym problemów. Jak wiadomo jednak od reguły
> sa wyjątki. Najlepiej bedzie w twoim przypadku "wyciąć" obszar z BS'ami
> wogóle z użycia. Założyc ukrytą partycję lub wogóle nie zakładać
> partycji na klastrach na których wystąpiły BS'y.

  O kurcze - tutaj to troche wymiekam - czy "wycinanie" moge zrobic w/w
HDD Regenaratorem?
ze nie wspomne o zakladaniu ukrytych partycji itd... Ale w zasadzie to
wazne zeby jeszcze pochodzil zanim nie przerzuce danych na nowego
twardziela.
I przy okazji zapytam- przy podlaczaniu normalnych dwoch dyskow za
pomoca jumper'a ustawia sie Master i Slave - a jak jest w dyskach SATA
bo nie widzialem zadnych takich zworek? A bede musial podlaczyc dwa SATA
zeby przerzucic dane. Pozdrawiam