Re: Brak możliwości ładowania systemu, dlaczego?

Autor: jezada <jezada_at_o2.pl>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 19:47:50 MET DST

> Wielkie dzięki - jutro spróbuję szczęścia wg wskazówek i dam znać jeśli
> coś się będzie działo!

OK - udało się, ale przyznaję szczerze nie wiem jak to się stało.
Zadziałałem metodą zainstalowania innego NT-ka na innym dysku,
po czym kopiowaniem uzupełniłem brakujące pliki startowe i konfiguracyjne.
Wcześniej, po zrobieniu kopii (nie "lustra"...) pokasowałem partycje starego
dysku i potworzyłem je na nowo (w PM). Dopiero wtedy skopiowałem tu
przygotowany system. Najważniejsze, że działa i większość ustawień
jest zachowana !!!
Narodziny problemu wiążę z jakimś wrednym wirusem (wykluczam włam -
po drodze: Linux). Brakowały m.in. ntldr oraz ntdetect.com.

Dzięki za zainteresowanie

jezada