Re: polskie znaki DOS w Win XP

Autor: Piotrek <polskieznaki_at_o2.pl>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 14:14:10 MET DST

Wielkie dziki. Natchniony do nowych poszukiwań znalazłem opis w dokumencie
radix.com.pl/wind_XP.doc

Program uruchamiany miał być przez plik wsadowy (.bat). Utworzenie skrótu
do tego pliku nie dawało dobrych rezultatów, tak jak wskazanie tegoż pliku
w opcjach sktótu do execa (zakładka Program\Plik wsadowy). Dopiero
utworzenie skrótu do execa i późniejsza zmiana wiersza poleceń, zgodnie z
tym co pisało w interukcji: "uruchomić Właściwości (ang. Properties)
utworzonego skrótu i na zakładce Program, w polu: Wiersz polecenia (ang.
Cmd Line) zamienić: z .exe na .bat"

> Spróbuj plkvga.
> Ja potrzebowałem 8859-2 i zadziałał (tylko w Full Screen'ie).
> Marcin

Pozdrawiam,

--
Piotrek