polskie znaki DOS w Win XP

Autor: Piotrek <polskieznaki_at_o2.pl>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 10:54:17 MET DST

Witam,
Mam program "ksiegowy" pod DOSa (napisany w Clipper). Nie wiem z jakiej
strony kodowej korzysta. Chciałbym, mieć polskie znaki na ekranie po
uruchomieniu go pod Windows XP (Pro). Nie znalazłem rozwiązania w
internecie, więc proszę o pomoc grupowiczów.
Co nie pomaga:
- zmiana aktywnej strony kodowej poleceniem chcp
- praca na pełnym ekranie
- instalacja tablic konwersji stron kodowych

Z góry dziękuję za pomoc. Jeżeli rozwiązanie jest już ospisane, proszę o
linka.

Pozdrawiam,

--
Piotrek