Re: gdzie są ikonki z traya

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 23:35:30 MET DST

http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/browse_frm/thread/e2cb0ebccf919665/0306d128eddc21fc?tvc=1&hl=pl#0306d128eddc21fc

> windows NT SP6
>
> Może już ktoś zna sposób?

Spróbuj tego:
http://www.komputerswiat.pl/download/002-akcesoriainarzedzia_inne.html
trzeci program od dołu, TraySaver.
Po zainstalowaniu, gdy Explorer się wywali, lub zostanie wyłączony, to po
ponownym starcie powłoki przywraca dotąd będące ikony.
Sprawdziłęm, w zasadzie działa. U mnie wystąpił jednak pewien problem - ikonka
Gadu-Gadu zmroziła się (sam program nie) i aby się odmroziła, trzeba zmienić
status w GG, lub zrestartowac program. Pozostałe ikony wróciły normalnie.
Aaaale to może dlatego, że mam pokaszanione parę bibliotek i na razie wolę za
bardzo nie ruszać, jak g**no, aby się system nie posypał. Pewnie ma też
znaczenie, że, jak piszą, program jest do W95/98/Me, a ja mam W2kSP4.

--
LH
Czołowy spamer Europy - ICIC Ukraina - telefony do prób wszelakich: