GPO - stosowanie zasad a zwykly user

Autor: Adam <admaster_at_usunto.poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 14:55:29 MET DST

Witam,

Proboje w domenie 2000 ustawic GPO dla jej zytkownikow tak aby
byly automatycznie ustawiane np. wpisy proxy w przegladarce IE.
(Oczywiscie tworze odpowiednia polisy, dodaje uprawnienia jej stosowania dla
konkretnego usera)

Jesli uzytkownik jest na "zwyklych" prawach to ustawienia nie sa pobierane z
GPO
Konieczne jest np. dodanie tego usera do lokalnych administratorow i wtedy
jest ok.

Czy tak powinno to dzialac ? Prosze o sugestie jak to dobrze skonfigurowac,
poniewaz bez sensu jest dla zwyklego usera dodawac prawa administracyjne w
celu
ustawiec z GPO ?

Nasuwa tez mi sie pytanie czy dystrybucja i instalacja pakietow msi przez
GPO, jesli jestem zalogowany na zwyklego usera domenowego - uda sie ?

Dzieki za info

Pozdrawiam
Adam